...او خواهد آمد دلم برای صدای دیالمه تنگ است... - نای نیستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلم برای صدای دیالمه تنگ است... - نای نیستان

خانه | مشخصات | پست الکترونیک

دلم برای صدای دیالمه تنگ است...

بسم رب المهدی(عج)

 

در این صدا و هیاهو که عاشقی ننگ است

در این فضا که شهادت وسیله ی جنگ است

دلم برای مدرس درون این مجلس

دلم برای صدای دیالمه تنگ است...

                                                                                                               مهدی (عج) مدد


نی نگار : امیر یکشنبه 92/5/13 2:0 عصر |  نظر دوستان()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بسم رب المهدی
<>
نی نما
منوی اصلی
 RSS 
صفحه نخست
پست الکترونیک

خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
نوشته های پیشین

آمار وبلاگ
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 5
مجموع بازدیدها : 32055
لینک دوستان
فدایی سید علی
آنتی صهیون

لوگوی دوستان



خبر نامه
 
نی نوا
جستجو در وبلاگ
*اللهم عجّل لولیک الفرج*